נושא: בהחלט תאריך: 10/27/2009 5:43:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אם אתה מרוצה מתנוחת הרכיבה והתנהגות האופניים בכללי, בהחלט יש טעם לשדרג רכיבים. השלדה מצויינת ללא ספק, ואין הכרח להחליפה.
רק קח בחשבון ששידרוגים כאלה עולים כסף, והרכבת אופניים מחלקים עולה יותר מקניית אופניים שלמים. זאת ועוד - במכירה לא תוכל להחזיר לעצמך את ההשקעה בחלקים משודרגים, גם אם הם רוב האופניים.
אבל אם אתה מתכנן להחזיק באופניים עוד זמן רב - זה בהחלט הגיוני.
|