טקסט הודעת פורום
10/27/2009 1:52:00 PM
אריאל
מצאתי אופניים ביד2. שוות את המחיר?
נושא:
מצאתי אופניים ביד2. שוות את המחיר?
תאריך:
10/27/2009 1:52:00 PM
מחבר/ת:
אריאל
http://www.yad2.co.il/Yad2/Yad2_info.php?SalesID=1916581
הם מוצעות למחירה כבר זמן מה...
חזרה לפורום