טקסט הודעת פורום
| 10/28/2009 11:42:00 AM |
|
נושא: האם מישהו רוכב על נאבת rohloff? תאריך: 10/28/2009 11:42:00 AM
מחבר/ת: אריק
אני מעוניין לרכוש אחת בחו"ל אבל לפני הייתי שמח אם הייתה לי אפשרות לבצע רכיבת נסיון בארץ. האם אתם מכירים מישהו.י או שיש לכם? תודה, אריק [email protected]
|
חזרה לפורום |
|
|