הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/28/2009 11:42:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריק עם תוכן  האם מישהו רוכב על נאבת rohloff?
נושא: האם מישהו רוכב על נאבת rohloff? תאריך: 10/28/2009 11:42:00 AM
מחבר/ת: אריק

אני מעוניין לרכוש אחת בחו"ל אבל לפני הייתי שמח אם הייתה לי אפשרות לבצע רכיבת נסיון בארץ.
האם אתם מכירים מישהו.י או שיש לכם?
תודה,
אריק
[email protected]


חזרה לפורום