נושא: המלצות לאופני נשים שיכוך מלא תאריך: 10/28/2009 3:44:00 PM
מחבר/ת: גילה רוזינר
כרגע רוכבת על TREK 4500 ומעונינת לעבור לאופני שיכוך מלא. סיגנון רכיבה בעיקר XC. בדקתי באינטרנט אופנים לנשים: מתלבטת בין GIANT CYPHER או CUBE AMS WLS PRO. לצערי לא מוצאת שחנויות מחזיקות אותן במלאי על מנת לבדוק אישית (גם לא באיטליה, מקום מושבי כרגע). אשמח לשמוע המלצות האם כדאי לקנות אופני נשים וכן אם מישהו יכול להמליץ על אחד מדגמים אלה או על דגם אחר. חייבת לציין כי אני נמוכה יחסית (1.60-) כך שאף אופני הטרק שלי, הגרסה הגברית, מידה S מעט גדולות לי.
|