הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/28/2009 5:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar עם תוכן  דווקא החלפת קראנק...
נושא: דווקא החלפת קראנק... תאריך: 10/28/2009 5:59:00 PM
מחבר/ת: Eran Shahar

יכולה לעשות את העבודה. החלפה מקראנק "בסיסי" (דאור או פחות) למשהו חזק, קל ואיכותי יותר (נאמר XT חלול) משפרת פלאים את תגובת האופניים ואת יעילות הדיווש.
אבל מסכים לחלוטין שמעבירים/שיפטרים/קסטה ופיצ´יפקעס אחרים לא יעזרו כאן לתחושת זריזות ונמרצות...



חזרה לפורום