נושא: דווקא החלפת קראנק... תאריך: 10/28/2009 5:59:00 PM
מחבר/ת: Eran Shahar
יכולה לעשות את העבודה. החלפה מקראנק "בסיסי" (דאור או פחות) למשהו חזק, קל ואיכותי יותר (נאמר XT חלול) משפרת פלאים את תגובת האופניים ואת יעילות הדיווש. אבל מסכים לחלוטין שמעבירים/שיפטרים/קסטה ופיצ´יפקעס אחרים לא יעזרו כאן לתחושת זריזות ונמרצות...
|