הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/28/2009 9:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוחאי מנחם עם תוכן  לי יש חיבה לספשליזד
נושא: לי יש חיבה לספשליזד תאריך: 10/28/2009 9:23:00 PM
מחבר/ת: יוחאי מנחם

כמו שציינו מעליי הכל תלוי בנוחות,
ורוצה להוסיף לך כל הכבוד!
גם אני החלטתי לפני החתונה לעשות את מה שאני יכול עם אופניים וכבר שנתיים עומד בהחלטתי! :) מצדיע ומעריך מאוד :) :)


חזרה לפורום