טקסט הודעת פורום
| 10/28/2009 9:23:00 PM |
|
נושא: לי יש חיבה לספשליזד תאריך: 10/28/2009 9:23:00 PM
מחבר/ת: יוחאי מנחם
כמו שציינו מעליי הכל תלוי בנוחות, ורוצה להוסיף לך כל הכבוד! גם אני החלטתי לפני החתונה לעשות את מה שאני יכול עם אופניים וכבר שנתיים עומד בהחלטתי! :) מצדיע ומעריך מאוד :) :)
|
חזרה לפורום |
|
|