הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/12/2002 11:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חולה סופני עם תוכן  מה, אתה רוצה להגיד לי ש...
נושא: מה, אתה רוצה להגיד לי ש... תאריך: 11/12/2002 11:13:00 PM
מחבר/ת: חולה סופני

מה, אתה רוצה להגיד לי שזה שאני מפנטז על לפתוח את קרן ההשתלמות שלי בשבל לקנות את שלדת "סנטה-קרוז-סופרלייט" זה לא אני אלא השד הרע?


חזרה לפורום