טקסט הודעת פורום
| 11/12/2002 11:13:00 PM |
|
נושא: מה, אתה רוצה להגיד לי ש... תאריך: 11/12/2002 11:13:00 PM
מחבר/ת: חולה סופני
מה, אתה רוצה להגיד לי שזה שאני מפנטז על לפתוח את קרן ההשתלמות שלי בשבל לקנות את שלדת "סנטה-קרוז-סופרלייט" זה לא אני אלא השד הרע?
|
חזרה לפורום |
|
|