הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/29/2009 7:49:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  למה דוקא "אופני נשים"?
נושא: למה דוקא "אופני נשים"? תאריך: 10/29/2009 7:49:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

לכאורה יש הבדל כללי בין נשים וגברים ביחס שבין אורך פלג הגוף העליון לבין פלג הגוף התחתון.

למעשה יש הבדלים גדולים גם בין גברים לבין עצמם, ובין נשים לבין עצמן.

לטעמי האישי "אופני נשים" הם יותר עניין שיווקי מאשר מעשי, גם אם יבוא מי שיבוא ויראה לי שחור על גבי מפרט שיש הבדלים אמיתיים.

את צריכה לפני הכל לחפש אופניים ממש קטנים. יש חברות שהS שלהן הוא יותר קטן, ויש חברות שמייצרות XS למבוגרים. מנסיון של חברה שגם היא לא מרקיעה שחקים - יטי מידה S היא שלדה מאוד גדולה, למשל.

1.60 זה לא כל כך נמוך - יש חברות שבהן תמצאי אופניים "לגברים" (או אם תרצי "יוניסקס") שיתאימו לך בהחלט.

כמה תובנות מתוך הנתונים היבשים לדגמים שציינת:
הג´יאנט נראים גבוהים מאוד - מרווח העמידה שלהם הוא גבוה כל כך, עד שאפילו הXS גבוהים יותר מאופני הFR שלי במידה L! אל תקני כאלה בלי לפחות לבחון את היכולת שלך לעמוד בפיסוק מעליהן על מדרכה (ולזכור שבשטח צריך לפעמים קצת יותר.

הקיוב נראים לי יותר, ולכאורה בולם קדמי עם מהלך משתנה יכול להיות שימושי - למרות שהגיאומטריה מאוד נוטה לXC, ולדעתי לא תשתמשי באפשרות להוריד אף מלבד מצבים קיצוניים. אורך הצינור העליון של הדגם הקטן יותר (בין האוכף לכידון) הוא כמו הסייפר מידה S, אבל עשוי להתאים לך. צינור הכסא, לעומת זאת ארוך כמו במידה S ואפילו מידה M בדגמים אחרים (אם כי לא קיצוני כמו בסייפר), ושוב - כדאי מאוד לודא שהצינור לא קרוב מדי למפשעה כשעומדים על הרצפה, במיוחד כשזה פתאומי.....

בהצלחה


חזרה לפורום