הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/29/2009 10:13:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיל שפילברג עם תוכן  איך ניתן לדעת האם יש בעייה בקראנק/BB
נושא: איך ניתן לדעת האם יש בעייה בקראנק/BB תאריך: 10/29/2009 10:13:00 AM
מחבר/ת: גיל שפילברג

איך ניתן לדעת אם יש בעייה בכיוונון הקראנק מבחינת חופש התנועה: באופני ההרים שלי הקראנק (דאור עם BB רגיל) נע אחורה בקלילות, אם אני נותן דחיפה, הוא מסתובב פעמיים שלוש לא בעייה. , לעומת זאת באופני הכביש (אולטגרה עם מיסבים חיצוניים) הסיבוב אחורה הוא מעט יותר קשה ובדחיפה הקראנק מסתובב אחרוה רק חצי סיבוב.

בקיצור האם לדעתכם יש בעייה עם הקרנאק/BB של אופני הכביש שלי?




חזרה לפורום