נושא: איך ניתן לדעת האם יש בעייה בקראנק/BB תאריך: 10/29/2009 10:13:00 AM
מחבר/ת: גיל שפילברג
איך ניתן לדעת אם יש בעייה בכיוונון הקראנק מבחינת חופש התנועה: באופני ההרים שלי הקראנק (דאור עם BB רגיל) נע אחורה בקלילות, אם אני נותן דחיפה, הוא מסתובב פעמיים שלוש לא בעייה. , לעומת זאת באופני הכביש (אולטגרה עם מיסבים חיצוניים) הסיבוב אחורה הוא מעט יותר קשה ובדחיפה הקראנק מסתובב אחרוה רק חצי סיבוב.
בקיצור האם לדעתכם יש בעייה עם הקרנאק/BB של אופני הכביש שלי?
|