נושא: תודה ושאלה נוספת תאריך: 10/29/2009 12:10:00 PM
מחבר/ת: גילה רוזינר
תודה על התשובה המפורטת. הבעייה שלי היא שחנויות כמעט ולא מחזיקות מידות S/XS כך שאין לי הזדמנות לבדוק מודלים שונים באופן אישי. הלכתי לכיוון של אופני נשים מתוך מחשבה שהם יהיו מתאימים יותר למידות גופי. אשמח לקבל פרטים מנסיון הרוכבים כאן לגבי דגמים הידועים כבעלי שילדה קטנה יחסית.
|