טקסט הודעת פורום
10/29/2009 5:24:00 PM
דניס
אני מעוניין לקנות את השלדה שלך
נושא:
אני מעוניין לקנות את השלדה שלך
תאריך:
10/29/2009 5:24:00 PM
מחבר/ת:
דניס
שלום אני רציתי לשאול אותך בכמה אתה מוכר את השלדה אם BB והד-סט
חזרה לפורום