הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/29/2009 5:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דניס עם תוכן  אני מעוניין לקנות את השלדה שלך
נושא: אני מעוניין לקנות את השלדה שלך תאריך: 10/29/2009 5:24:00 PM
מחבר/ת: דניס

שלום אני רציתי לשאול אותך בכמה אתה מוכר את השלדה אם BB והד-סט


חזרה לפורום