טקסט הודעת פורום
10/29/2009 7:21:00 PM
noamgri .
ובאיזה הילוך זה קורה?
נושא:
ובאיזה הילוך זה קורה?
תאריך:
10/29/2009 7:21:00 PM
מחבר/ת:
noamgri .
יחסי ההעברה זהים בשני המקרים?
חזרה לפורום