נושא: השלדה הכי קטנה שאני מכיר תאריך: 10/29/2009 8:56:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
BANSHEE PYRE XS. יותר קצרה ויותר נמוכה מכל אופני XC או AM אחרים (כמובן שיש דגמי אקסטרים יותר קטנים, אבל זה ממש לא מה שאת מחפשת). זו שלדת בוטיק, שאי אפשר לקבל עליה סיבובי נסיון, לפחות לא בישראל (בטיול הבא לקנדה....).
אבל לדעתי ברשתות הגדולות (רוזן ומינץ, מצמן את מרוץ, סלאלום) סביר להניח שניתן להזמין לפחות סיבוב בחניה הקרובה על דגם קטן במיוחד. אם אין בחנות המסויימת יש סיכוי שיביאו מסניף אחר. בכל מקרה, את מדברת על הוצאה לא מבוטלת, כך ששוה לעשות את המאמץ ולא להתפשר שוב על אופניים "דיי קטנים"....
בהצלחה
|