טקסט הודעת פורום
| 10/30/2009 8:36:00 PM |
|
נושא: שידרוג בלם תאריך: 10/30/2009 8:36:00 PM
מחבר/ת: ירון אמיר
יש לי בלמים jucy three ומעניין אותי לדעת מה אני צריך בשביל לשדרג אותם ל FIVE מה אני צריך להחליף וכמה זה עולה בערך ואם בכלל יש הבדל משמעותי בבלימה בין ה 3 ל 5??? :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|