הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/30/2009 8:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון אמיר עם תוכן  שידרוג בלם
נושא: שידרוג בלם תאריך: 10/30/2009 8:36:00 PM
מחבר/ת: ירון אמיר

יש לי בלמים jucy three ומעניין אותי לדעת מה אני צריך בשביל לשדרג אותם ל FIVE
מה אני צריך להחליף וכמה זה עולה בערך ואם בכלל יש הבדל משמעותי בבלימה בין ה 3 ל 5??? :confused:


חזרה לפורום