נושא: החלפת שפיצים, בניית גלגל, וכו´...מאיפה מתחילים? תאריך: 10/31/2009 7:27:00 PM
מחבר/ת: Eran Shahar
בשעה טובה קיבלתי את הגלגלים החדשים שלי. כשבאתי לנקות ולסדר את הישנים גיליתי ששפיץ אחד שבור, והחלטתי שזו הזדמנות שלי לנסות לבנות/לתקן גלגל בעצמי (היות וזה התחליפי... :)) השאלה - מאיפה מתחילים...? איך אני יודע איזה שפיץ.שפיצים לקנות, איך בונים, וכו´... אשמח לעזרתכם! אגב, הנאבה 24 חורים DEORE, החישוק Rigida Taurus 2000 (משהו ברמת כניסה, לא יותר מדי מוכר).
תודה :)
|