נושא: כנס!!! תאריך: 10/31/2009 8:56:00 PM
מחבר/ת: אביאל אידו
דבר ראשון בהצלחה ;) שנית תבדוק אם זה משתלם לך שפיצים שרמת כניסה בין 50 ל100 שקל אם אתה רק מחליף שפיצים אז תיקח שפיץ מצד אחד ומהצד השני ותילך לחנות ששם מכרים שפיצים כי אם זה גלגל אחורי או קידמי עם דיסק אז האורך משתנה הבנייה וזה החלק הכי חשוב יש כמה סוגי בנייות והם נקראות על פי ההצלבות אם יש לך על כל שפיץ 3 הצלבות אז זה CROSS 3 וכך הלאה יש לך את המדריך הזה שיעזור לך http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=1238 אם אתה מאיזור המרכז ותרצה עזרה תיפנה אלי אני עובד בחנות קטנה ביבנה [email protected] מקווה שתסתדר אביאל :)
|