נושא: טיפול/תיקון בולם מרזוקי מהניינטיז תאריך: 11/1/2009 10:04:00 PM
מחבר/ת: דוד קריבושה
:o שלום לכולם. יש לי בולם מרזוקי משנת 94 (xc 600) על אופני הkona שלי. הוא די שבק חיים וככה´´נ צריך להחליף לו אטמים/שייבות ולמלא אוויר ושמן. האם אתם מכירים מישהו שיכול לעזור לי לטפל בו? יש לי את מדריך הטיפולים ואני יכול להשיג את החלקים הדרושים להחלפה.
לטיפולכם, תרתי משמע, אודה
|