הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/1/2009 10:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד קריבושה עם תוכן  טיפול/תיקון בולם מרזוקי מהניינטיז
נושא: טיפול/תיקון בולם מרזוקי מהניינטיז תאריך: 11/1/2009 10:04:00 PM
מחבר/ת: דוד קריבושה

:o שלום לכולם. יש לי בולם מרזוקי משנת 94 (xc 600) על אופני הkona שלי. הוא די שבק חיים וככה´´נ צריך להחליף לו אטמים/שייבות ולמלא אוויר ושמן. האם אתם מכירים מישהו שיכול לעזור לי לטפל בו? יש לי את מדריך הטיפולים ואני יכול להשיג את החלקים הדרושים להחלפה.

לטיפולכם, תרתי משמע, אודה


חזרה לפורום