נושא: שמע... תאריך: 11/2/2009 12:21:00 AM
מחבר/ת: מתן ב
אני מניח שטיפול צריך לעלות בסביבות ה 300 שח (פלוס מינוס כן) וזה בולם ישן שאני מניח שבהחלט החזיר את ההשקעה למה לא לשדרג לבולם יד 2 אפשר לימצוא דברים טובים במחירים סבירים בהחלט...במידה ותלך על טיפול אני בטוח ש בסי טי סי הם הם יטפלו לך בבולם אפילו שהוא ישן ללא שום בעיה...הם ממש סבבה תרים טלפון מחר ל סי טי סי תל אביב ( סניף הדגל) 1-599-500-689
בהצלחה
|