נושא: לצערי אני מסכים עם דבריך תאריך: 11/2/2009 1:48:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל אם יש לך את המדריך המתאים ואתה יכול להשיג חלפים - למה את מחכה?
אם יש לך קצת גישה טכנית, תגלה שזה פחות מורכב ממה שאולי נדמה לך. סבלנות ותשומת לב יעזרו מאוד.
יש לי 4 בולמים קדמיים, ואני היחיד שמטפל בהם - בד"כ קשה להשיג ספרי טיפול של מרזוקי, אבל אם עברת את המשוכה הזאת, אתה בדרך הנכונה...
|