נושא: כל העניין הוא תאריך: 11/2/2009 3:42:00 PM
מחבר/ת: דוד קריבושה
שהאופניים האלה כ´´כ יקרים ללבי, וחשוב לי לשמר אותם על הרכבם המקורי. להלן תשובת ctc - שאול שלום, תודה על פנייתך. איננו ממליצים לבצע טיפול בבולמים ישנים כל כך. ייתכן ונוכל לטפל אך לא בטוח שיש במלאי חלקים מתאימים. בברכה, סי.טי.סי
|