הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/2/2009 3:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד קריבושה עם תוכן  כל העניין הוא
נושא: כל העניין הוא תאריך: 11/2/2009 3:42:00 PM
מחבר/ת: דוד קריבושה

שהאופניים האלה כ´´כ יקרים ללבי, וחשוב לי לשמר אותם על הרכבם המקורי. להלן תשובת ctc - שאול שלום,
תודה על פנייתך.
איננו ממליצים לבצע טיפול בבולמים ישנים כל כך.
ייתכן ונוכל לטפל אך לא בטוח שיש במלאי חלקים מתאימים.
בברכה,
סי.טי.סי




חזרה לפורום