טקסט הודעת פורום
11/2/2009 3:44:00 PM
דוד קריבושה
אני פשוט מפחד להרוס אותו איכשהו
נושא:
אני פשוט מפחד להרוס אותו איכשהו
תאריך:
11/2/2009 3:44:00 PM
מחבר/ת:
דוד קריבושה
אין לי תשובה אחרת
חזרה לפורום