נושא: אני רואה שלוש אפשרויות... תאריך: 11/2/2009 8:24:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
א. אתה מוריד אותו מהאופניים, קונה בולם חדש (או יד"ש מהשנים האחרונות) ותולה אותו בסלון לזכר הימים הטובים.
ב. אתה מקלקל אותו בנסיון עקר לתיקון, קונה בולם חדש (או יד"ש מהשנים האחרונות) ותולה אותו בסלון לזכר הימים הטובים.
ג. אתה מצליח לטפל בו, וממשיך לרכב על בולם שאתה אוהב, ושאין לאף אחד אחר...
בסופו של דבר, מה יש לך להפסיד?
|