הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/2/2009 8:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד קריבושה עם תוכן  אני בקטע של רטרו
נושא: אני בקטע של רטרו תאריך: 11/2/2009 8:52:00 PM
מחבר/ת: דוד קריבושה

אבל שכנעת אותי לנסות לבד. אני מחכה לתשובה ממרזוקי :cool:


חזרה לפורום