טקסט הודעת פורום
11/2/2009 8:52:00 PM
דוד קריבושה
אני בקטע של רטרו
נושא:
אני בקטע של רטרו
תאריך:
11/2/2009 8:52:00 PM
מחבר/ת:
דוד קריבושה
אבל שכנעת אותי לנסות לבד. אני מחכה לתשובה ממרזוקי :cool:
חזרה לפורום