נושא: עזרה בבחירת אופני כניסה תאריך: 11/3/2009 10:40:00 AM
מחבר/ת: לורין
שלום אני בן 41 ומעוניין להתחיל לרכב בעיקר בעיר ושבילים פה ושם מצאתי שני ביד 2 שני זוגות אופניים שמתאימים לתקציב שלי:הראשון Fuji nevada השני Iron Horse maverick ראו בקישור המצורף 2http://www.yad2.co.il/Yad2/Yad2.php?AreaID=&SalesCatID=14&SalesSubCatID=256&SalesSubCat3ID=135&ManufacturID=0&fromPrice=&untilPrice=&Info= איזה מבינהם עדיף אם בכלל (אני מעוניין להתחיל לרכב ולראות אם זה בכלל מתאים כך שאני לא רוצה לקנות משהו יקר שאח"כ ייזרק לפח באם לא יתאים לרכב)בהנחה שאני מעונין להשקיע באופניים הראשונים עד 800 שח´ האם יש למישהו הצעה טובה יותר מאלה שהזכרתי. תודה רבה על כל עזרה שאקבל... :confused: :o
|