נושא: שילדת אופניים... תאריך: 11/3/2009 4:34:00 PM
מחבר/ת: נועם
שלום לכולם ברשות אחי הקטן jemis dakar xc מודל 2008 והוא אהב להתעלל באופניים לפני כחודש הוא ביצע קפיצה של שני מטרים המשולשים מאחורה שמחזיקים את הגלגל האחורי נישברו שניהם לגמרי לפי מה שהבנתי יש אחריות לשילדת אופניים אך החנות ממנה נקנו האופניים פשטה רגל מה אני עושה כדי להשיב את האופניים לחיים|? גם עם מדובר בעלות נמוכה..?
|