נושא: מסכים תאריך: 11/3/2009 5:08:00 PM
מחבר/ת: בעז שדה
האופנים שמוגדרות כ AM הם אופנים נהדרות - אבל לא לארצנו. רוב הסנגלים בארץ לא מתאמים להם בכלל, או שהם אטיים מדי הם שהם מתאמים לנסיעה למטה בלבד. אופני AM פשוט לא מרגישים טוב בנסיעה איטית - בחו"ל הרבה מהרוכבים נסעים עליהם בפרקי אופנים עם קסדות FF כשמגמת המסלול היא לרוב למטה לאורך הרבה קלומטרים אבל עם קטעי דיווש מדי פעם. התחרויות שבהם רוכבים עליהם נקראות MARATHON DOWNHILL והשם אומר הכל. אפשר לנסוע אתם בסנגלים רגילים וגם בעליות אבל זה פשוט לא כיף!
|