נושא: שים לב מה דגם האופניים ... תאריך: 11/3/2009 5:22:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez
עצם שמם של האופניים ....XC אומר שהם לא מיועדים לקפיצות אלא לטיולים רגועים או מקסימום לסינגלים סבירים. זה שהחנות פשטה רגל זו בעיה נוספת - מה שאני מנסה לומר זה שאחיך צריך אופני קפיצות !!! וסביר להניח שחנות אחת תחליף לך שילדה שלא נקנתה באותה חנות. אם יש יבואן מסודר בארץ - תפנה אליו ותנסה. בהצלחה
|