טקסט הודעת פורום
| 11/4/2009 7:23:00 AM |
|
נושא: המלצה על שעון דופק SUNNTO תאריך: 11/4/2009 7:23:00 AM
מחבר/ת: וניה בן טולילה
אני מחפש שעון דופק חדש (יש לי פולר F4) ואשמח לקבל חוות דעת על שעון SUNNTO T4C או T3C או כל המלצה אחרת ! נק ´ חשובה מבחינתי, שימוש בלילה.
תודה מראש
וניה
|
חזרה לפורום |
|
|