הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/5/2009 12:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Michael Marunov עם תוכן  התקנת הילוכים !!!
נושא: התקנת הילוכים !!! תאריך: 11/5/2009 12:08:00 PM
מחבר/ת: Michael Marunov

שלום לכולם,
לאחר שיפוץ כללי של האופניים שלי שבמהלכו הורדתי את המנוף האחורי, פירקתי אותו ושטפתי. נתקלתי בבעיה כאשר אני מחזיר אותו ...
איך אני יודע עד כמה הכבל צריך להיות מתוח? האם כל הרגולאזרים צריכים להיום רפוים ?
אני שואל כי כאשר התקנתי הכל והתחלתי לכוון המנוף פשוט לא הגיעה להילוך 7 ו -8, המעביר היה תקוע והיה אי אפשר ללחוץ על הידית השחורה ( הברגיים היו רפוים במנוף )...
חברה אני חדש בעניין וצריך עזרה, רוצה לעשות הכל לבד ולא ללכת למכונפאן !!!

תודה לכולם מראש,
מיכאל


חזרה לפורום