טקסט הודעת פורום
11/5/2009 6:49:00 PM
נמרוד ד
נגנבו haro x2 בצבע כתום
נושא:
נגנבו haro x2 בצבע כתום
תאריך:
11/5/2009 6:49:00 PM
מחבר/ת:
נמרוד ד
נגנבו אופניי פרירייד haro x2 ממקלט בביניין ברמת גן.
הצמיג הקדמי הוחלף לצמיג אחר עם פס אדום בצדדים
המוצא הישר יבוא על שכרו
חזרה לפורום