הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/6/2009 8:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם בר עם תוכן  בעייתי קצת
נושא: בעייתי קצת תאריך: 11/6/2009 8:55:00 PM
מחבר/ת: נועם בר

אני גר באילת אז זה קצת בעייתי לקחתי אותם לחנות הקבועה שלי שם אני מטפל באופניים שלי אמרו לי שיצרו איתי קשר ביום ראשון..


חזרה לפורום