טקסט הודעת פורום
11/6/2009 8:55:00 PM
נועם בר
בעייתי קצת
נושא:
בעייתי קצת
תאריך:
11/6/2009 8:55:00 PM
מחבר/ת:
נועם בר
אני גר באילת אז זה קצת בעייתי לקחתי אותם לחנות הקבועה שלי שם אני מטפל באופניים שלי אמרו לי שיצרו איתי קשר ביום ראשון..
חזרה לפורום