נושא: צמיגים חדשים ! תאריך: 11/6/2009 11:38:00 PM
מחבר/ת: Michael Marunov
קיבלתי אופניים בירושה ואני עושה עליהם OVEROLL על כל החלקים. הצמיגים שחוקים ואני מתכנן לקנות צימיגים חדשים , אני רוכב מתחיל של XC ומחפש צמיגים טובים ולא יקרים... אין לי מושג כמה עברו על הצמיגים שיש כרגע על האופניים, השאלה היא האם להחליף גם פנימיות לחדשות? יש פנימים ב20 שקל ויש ב 100 שקל מה ההבדל והאם צריך להשקיע בהתחלה על פנימיות כל כך יקרות? האם אפשר לעשות פס גומי (גומי ששים בין צמיג לפנימית - נגד קוצים) מפנימית ישנה במקום לקנות פס מוכן?
|