הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/7/2009 8:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  avi halima עם תוכן  גלגל עקום
נושא: גלגל עקום תאריך: 11/7/2009 8:14:00 PM
מחבר/ת: avi halima

שלום
היום התעקם לי הגלגל בעת נפילה (חישוק מסוג DT X430 על נאבה 20MM ) ואחד הרוכבים ישר לי אותו למצב רכיבה שאוכל להגיע עד לרכב .
בדקתי אם ישנם סדקים ולא מצאתי אלה רק עיקום בחישוק .
רציתי לשאול האם ניתן ליישר את החישוק למצב תקין לפני ששוחטים אותי בחנות .
הדיסק 203MM לא התעקם רק החישוק וניתן לרכוב על האופניים אבל אני מניח שזה מצב רגיש...
תודה לכל המגיבים.


חזרה לפורום