נושא: גלגל עקום תאריך: 11/7/2009 8:14:00 PM
מחבר/ת: avi halima
שלום היום התעקם לי הגלגל בעת נפילה (חישוק מסוג DT X430 על נאבה 20MM ) ואחד הרוכבים ישר לי אותו למצב רכיבה שאוכל להגיע עד לרכב . בדקתי אם ישנם סדקים ולא מצאתי אלה רק עיקום בחישוק . רציתי לשאול האם ניתן ליישר את החישוק למצב תקין לפני ששוחטים אותי בחנות . הדיסק 203MM לא התעקם רק החישוק וניתן לרכוב על האופניים אבל אני מניח שזה מצב רגיש... תודה לכל המגיבים.
|