הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/7/2009 9:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביאל אידו עם תוכן  כנס
נושא: כנס  תאריך: 11/7/2009 9:29:00 PM
מחבר/ת: אביאל אידו

אם אתה מחליף צמיגים טני מציע שתחליף גם פנימיות
יש פנימיות עם חומר נגד פנצ´רים בסביבות ה30 שקל שזה יספיק לך
פס גומי עדיף שלא לשים כי זה מיותר !!!!
הפס גומיי מוסיף משקל ומעוות את הצמיג וחוץ מזה צמיג חדש ופנימית עם חומר יספיקו לך בהחלט

בהצלחה אביאל


חזרה לפורום