נושא: אופני כניסה לנשים תאריך: 11/9/2009 4:12:00 PM
מחבר/ת: sharon
אני מעוניינת לרכוש אפני כניסה לנשים. ניסיתי trek sky שהיו נוחים, רק שמחירם מעל התקציב (עד 800), וגם את דגמי הנשים של ספשלייזד ושל GT שהיו נוחים ויקרים, למרות שה"רמה" שלהם יחסית גבוהה.
האם ישנם עוד אופני כניסה מומלצים לנשים במסגרת התקציב שציינתי? אולי של Giant? תודה שרון
|