הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/9/2009 4:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  sharon עם תוכן  אופני כניסה לנשים
נושא: אופני כניסה לנשים תאריך: 11/9/2009 4:12:00 PM
מחבר/ת: sharon

אני מעוניינת לרכוש אפני כניסה לנשים.
ניסיתי trek sky שהיו נוחים, רק שמחירם מעל התקציב (עד 800), וגם את דגמי הנשים של ספשלייזד ושל GT שהיו נוחים ויקרים, למרות שה"רמה" שלהם יחסית גבוהה.

האם ישנם עוד אופני כניסה מומלצים לנשים במסגרת התקציב שציינתי? אולי של Giant?
תודה שרון


חזרה לפורום