הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/11/2009 10:09:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  elk ba עם תוכן  wearlink של פולאר חיבור לשעון ישן יותר. האומנם?
נושא: wearlink של פולאר חיבור לשעון ישן יותר. האומנם? תאריך: 11/11/2009 10:09:00 AM
מחבר/ת: elk ba

מישהו יודע עם שעון ישן יותר של פולאר(לדוגמאaxn300) יכול לעבוד עם משדר wearlink החדש?
או שעד הרכישה הבאה אני אאלץ להסתובב עם קולר על החזה?

הודיה לכם.


חזרה לפורום