טקסט הודעת פורום
| 11/11/2009 10:09:00 AM |
|
נושא: wearlink של פולאר חיבור לשעון ישן יותר. האומנם? תאריך: 11/11/2009 10:09:00 AM
מחבר/ת: elk ba
מישהו יודע עם שעון ישן יותר של פולאר(לדוגמאaxn300) יכול לעבוד עם משדר wearlink החדש? או שעד הרכישה הבאה אני אאלץ להסתובב עם קולר על החזה?
הודיה לכם.
|
חזרה לפורום |
|
|