טקסט הודעת פורום
| 11/11/2009 6:00:00 PM |
|
נושא: שיחים בגלגל קדמי תאריך: 11/11/2009 6:00:00 PM
מחבר/ת: ספי שלם
שלום אנשים, שאלה קטנה, לא נגעתי באופניים שלי חודש וקצת... אתמול רציתי לרכב ושמתי לב שנשבר לי שיח אחד בגלגל הקדמי... אפשר לרכב ככה? זה מסוכן? אפשר לתקן את זה או להחליף את כל הגלגל? תודה רבה
|
חזרה לפורום |
|
|