הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/11/2009 10:58:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר נאמן עם תוכן  שימון שרשרת
נושא: שימון שרשרת תאריך: 11/11/2009 10:58:00 PM
מחבר/ת: ניר נאמן

הכי חשוב שתהיה נקייה ויבשה לפני שימון.בגדול נוהגים המהדרין להשתמש באחד משני סוגי השמן הבאים:יבש בקיץ ורטוב בחורף.השמנים ניתנים לרכישה בכל חנות אופניים.אתה יכול לנהוג כך או לחילופין לרכוש שמן אחד שיעשה את העבודה גם בקיץ וגם בחורף.אני משתמש בשמן הרטוב בעיקר ברכיבות מאוד רטובות בוציות וכו´ שכן השמן הרטוב סמיך יותר ומתאים לתנאים רטובים.
לא לשכוח , לאחר שימון , לנגב עם סמרטוט את עודפי השמן .............


חזרה לפורום