הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/12/2009 7:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יריב חכים עם תוכן  מה עדיף מיתלים טובים או הילוכים ?
נושא: מה עדיף מיתלים טובים או הילוכים ? תאריך: 11/12/2009 7:21:00 PM
מחבר/ת: יריב חכים

שלום
אחרי שנתיים של רכיבה בז"ק אני רוצה לשדרג לש"מ
אחרי הרבה בדיקות הגעתי ל 3 דגמים מומלצים:

Merida Trans Mission 900
Trek Fuel EX 5 2010
Specialized FSR XC Comp

במרידה כל ההילוכים והשיפטרים הם XT
טרק יותר קלות ויש להם מיתלה מיוחד בדגם של 2010 שנותן שיכוח בלי קשר לפידול או לעצירה.
בספישיליזד גם השילדה והמתלה של FSR מאוד מומלצים.

מה עדיף ?
מישהו יכול להמליץ מניסיון אישי


חזרה לפורום