הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/13/2009 3:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ofer Erez עם תוכן  לך על מה שנוח ...
נושא: לך על מה שנוח ... תאריך: 11/13/2009 3:09:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez

לחנות שמכבדת את עצמה יש אופני מבחן, אז תנסה אותם ואיפה שתרגיש הכי נוח זה מה שיתאים לך.
הילוך XT או X9 זה פחות משנה אם אתה עולה לרמה הזו.
לא מכיר את השלדות הספציפיות אבל כמו שאמרתי ... מה שנוח למישהו אחר לא בטוח שיהיה נוח לך !!!


חזרה לפורום