נושא: לך על מה שנוח ... תאריך: 11/13/2009 3:09:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez
לחנות שמכבדת את עצמה יש אופני מבחן, אז תנסה אותם ואיפה שתרגיש הכי נוח זה מה שיתאים לך. הילוך XT או X9 זה פחות משנה אם אתה עולה לרמה הזו. לא מכיר את השלדות הספציפיות אבל כמו שאמרתי ... מה שנוח למישהו אחר לא בטוח שיהיה נוח לך !!!
|