טקסט הודעת פורום
11/13/2009 4:04:00 PM
יריב חכים
מה סיגנון הרכיבה שלך ?
נושא:
מה סיגנון הרכיבה שלך ?
תאריך:
11/13/2009 4:04:00 PM
מחבר/ת:
יריב חכים
האם המרידה גם מתאימות לXC וגם לרכיבה בכביש ?
הם לא אגרסיביות מידי ?
חזרה לפורום