הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/14/2009 11:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Amit Zeevi עם תוכן  שחכתי לצין..
נושא: שחכתי לצין..  תאריך: 11/14/2009 11:11:00 PM
מחבר/ת: Amit Zeevi

:) הבולם שבתמונה זה לא הבולם marzocchi dirt jumper 3 זה סתם בולם.. תמונה של הבולם השני ניתן לראות "במודעות נוספות שלי"


חזרה לפורום