טקסט הודעת פורום
11/14/2009 11:11:00 PM
Amit Zeevi
שחכתי לצין..
נושא:
שחכתי לצין..
תאריך:
11/14/2009 11:11:00 PM
מחבר/ת:
Amit Zeevi
:) הבולם שבתמונה זה לא הבולם marzocchi dirt jumper 3 זה סתם בולם.. תמונה של הבולם השני ניתן לראות "במודעות נוספות שלי"
חזרה לפורום