טקסט הודעת פורום
| 11/14/2009 11:12:00 PM |
|
נושא: שחכתי לצין... חשוב חשוב !!!!! תאריך: 11/14/2009 11:12:00 PM
מחבר/ת: Amit Zeevi
הבולם שבתמונה זה לא הבולם marzocchi dirt jumper 3 זה סתם בולם.. תמונה של הבולם השני ניתן לראות "במודעות נוספות שלי" :)
|
חזרה לפורום |
|
|