הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/14/2009 11:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Amit Zeevi עם תוכן  שחכתי לצין... חשוב חשוב !!!!!
נושא: שחכתי לצין... חשוב חשוב !!!!! תאריך: 11/14/2009 11:12:00 PM
מחבר/ת: Amit Zeevi

הבולם שבתמונה זה לא הבולם marzocchi dirt jumper 3 זה סתם בולם.. תמונה של הבולם השני ניתן לראות "במודעות נוספות שלי" :)


חזרה לפורום