טקסט הודעת פורום
11/15/2009 8:58:00 AM
צביקה ג
למה אני כזה גמד?
נושא:
למה אני כזה גמד?
תאריך:
11/15/2009 8:58:00 AM
מחבר/ת:
צביקה ג
או יותר נכון: למה האופניים לא במידה S?
נראות מדהימות. קראתי ביקורות - חבל"ז.
חזרה לפורום