הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/15/2009 8:58:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צביקה ג עם תוכן  למה אני כזה גמד?
נושא: למה אני כזה גמד? תאריך: 11/15/2009 8:58:00 AM
מחבר/ת: צביקה ג

או יותר נכון: למה האופניים לא במידה S?


נראות מדהימות. קראתי ביקורות - חבל"ז.


חזרה לפורום