טקסט הודעת פורום
| 11/15/2009 7:31:00 PM |
|
נושא: בעיה /צמיג תאריך: 11/15/2009 7:31:00 PM
מחבר/ת: עידן כחלון
היום קניתי צמיג חדש ואיכותי ואני הרכבתי אותו בעצמי . כשסימתי גיליתי שיש לצמיג שמיניות לא לחישוק רק לצמיג אז רציתי לדעת איך אפשר לסדר את השמיניות . בבקשה תגובה מהירה :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|