הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/15/2009 7:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידן כחלון עם תוכן  בעיה /צמיג
נושא: בעיה /צמיג  תאריך: 11/15/2009 7:31:00 PM
מחבר/ת: עידן כחלון

היום קניתי צמיג חדש ואיכותי ואני הרכבתי אותו בעצמי .
כשסימתי גיליתי שיש לצמיג שמיניות לא לחישוק רק לצמיג אז רציתי לדעת איך אפשר לסדר את השמיניות .
בבקשה תגובה מהירה
:confused:


חזרה לפורום