הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/15/2009 7:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  noam eini עם תוכן  צמיג עקום
נושא: צמיג עקום  תאריך: 11/15/2009 7:45:00 PM
מחבר/ת: noam eini

יכול להיות שהצמיג לא התיישב במקום שלו לאורך החישוק על פי מה שאני יודע מניסיון אישי שם קצת סבון במפגש בין החישוק לצמיג נפח אויר ותעזור לצמיג עם הידיים לשבת במקום שלא{אל תפחד לנפח אויר הלחץ עוזר לצמיג לשבת במקום שלוץ


חזרה לפורום