טקסט הודעת פורום
| 11/15/2009 7:45:00 PM |
|
נושא: צמיג עקום תאריך: 11/15/2009 7:45:00 PM
מחבר/ת: noam eini
יכול להיות שהצמיג לא התיישב במקום שלו לאורך החישוק על פי מה שאני יודע מניסיון אישי שם קצת סבון במפגש בין החישוק לצמיג נפח אויר ותעזור לצמיג עם הידיים לשבת במקום שלא{אל תפחד לנפח אויר הלחץ עוזר לצמיג לשבת במקום שלוץ
|
חזרה לפורום |
|
|