נושא: הכל אפשר תאריך: 11/16/2009 1:55:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
אפשר לקנות יד שניה. אתה לא טועה, ניתן למצוא מציאות משתלמות מאוד מבחינת עלות/תועלת. אבל, מתוך כל ההיצע ביד שניה, צריך עין טובה ומנוסה כדי לא ליפול על אופניים שעברו התעללות או שסתם יש להם נזקים אשר בקלות יכולים להפוך את העלות/תועלת על פיה.
עין טובה ומנוסה יכולה להיות חבר שמבין טוב במכונאות (כזה שפירק והרכיב כל חלק באופניים, ולא כזה שרק מכיר כל חלק באופניים) גם חנויות מציעות ביד שניה. יש אפילו בד"כ קצת אחריות. התמחור בחנות בד"כ לא יהיה מציאה, אבל שווה.
|