טקסט הודעת פורום
11/16/2009 2:30:00 PM
ליאור
המלצה לנעליים Hi-Tec
נושא:
המלצה לנעליים Hi-Tec
תאריך:
11/16/2009 2:30:00 PM
מחבר/ת:
ליאור
שלום
מישהו יכול להמליץ או לפסול את הנעליים האלה:
http://www.bikenet.co.il/listtxt.asp?psn=837&scat=356
תודה
חזרה לפורום