הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/16/2009 2:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור עם תוכן  המלצה לנעליים Hi-Tec
נושא: המלצה לנעליים Hi-Tec תאריך: 11/16/2009 2:30:00 PM
מחבר/ת: ליאור

שלום
מישהו יכול להמליץ או לפסול את הנעליים האלה:
http://www.bikenet.co.il/listtxt.asp?psn=837&scat=356

תודה



חזרה לפורום