הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/16/2009 2:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  מה עם מידה M?
נושא: מה עם מידה M? תאריך: 11/16/2009 2:37:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני

לא אמרת באיזה דגם מדובר אבל לא משנה.
עלולה להיות בעיה עם אורך הסטירר של המזלג: יש דגמים בהם אורך צינור הראש משתנה עם המידות.
מעבר לזה לא אמורה להיות בעיה. קח בחשבון שיצרנים מסוימים מרכיבים חלקים קצרים יותר במידות קטנות לדוגמא זרועות קראנק באורך 170 במידה S ו-175 במידות M ו-L. גם סטמים ומוטות כסא יכולים להשתנות באורך בין מידות באותה סדרת אופניים.
הכל בהנחה שאתה נשאר עם אותו דגם אופניים.
למה לעבור מ-S ל-L? מה עם מידה M?


חזרה לפורום