נושא: מה עם מידה M? תאריך: 11/16/2009 2:37:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני
לא אמרת באיזה דגם מדובר אבל לא משנה. עלולה להיות בעיה עם אורך הסטירר של המזלג: יש דגמים בהם אורך צינור הראש משתנה עם המידות. מעבר לזה לא אמורה להיות בעיה. קח בחשבון שיצרנים מסוימים מרכיבים חלקים קצרים יותר במידות קטנות לדוגמא זרועות קראנק באורך 170 במידה S ו-175 במידות M ו-L. גם סטמים ומוטות כסא יכולים להשתנות באורך בין מידות באותה סדרת אופניים. הכל בהנחה שאתה נשאר עם אותו דגם אופניים. למה לעבור מ-S ל-L? מה עם מידה M?
|