נושא: הגובה שלי 186 תאריך: 11/16/2009 2:42:00 PM
מחבר/ת: בן ב
וקניתי אופניים במידה מאוד קטנה פשוט לא הבנתי בזה אז אם אני קונה שילדה במידה L שמגיעה עם קראנק ואני בודק שהמוט של המזלג מספיק באורך וגם מוט הכיסא לא צריכה להיות לי שום בעיה? הם לא יקבלו זוית שונה בגלל החלקים??? הכוונה האם למזלג עצמו לא למוט שלו יש אורך קבוע? אופניים HARO R5
|